DomoFoto
Architectural
Photobase

Серия Детские ясли, сады и ясли-сады, проект 214-2-22


List of all series and projects  ·  All photos of buildings this series
 
 
 

General information

Function:Детские ясли-сад на 280 мест с круглосуточным пребыванием детей
Project organization:ЦНИИЭП учебных зданий
Approval date:1969


Construction Information

Floors:2
Wall material:кирпич


Database statistics

LocalityCount
Беларусь, Брестская область4
Барановичи2
Ганцевичи1
Микашевичи1
Беларусь, Витебская область27
Витебск8
Новополоцк12
Орша6
Полоцк1
Беларусь, Гомельская область14
Брагин1
Гомель5
Добруш1
Мозырь3
Наровля1
Петриков2
Рогачёв1
Беларусь, Гродненская область3
Лида1
Сморгонь1
Щучин1
Беларусь, Минская область2
Жодино1
Сеница1
Беларусь, Могилёвская область10
Климовичи1
Кричев2
Могилёв7
Россия, Ивановская область9
Иваново9
Россия, Калужская область5
Обнинск5
Россия, Ленинградская область11
Волхов1
Каменногорск1
Кингисепп1
Кипень1
Коммунар2
Ломоносовский район, прочие н. п.1
Приозерск1
Тосно1
Форносово1
Шлиссельбург1
Россия, Луганская Народная Республика1
Северодонецк1
Россия, Московская область2
Химки1
Черноголовка1
Россия, Нижегородская область14
Выкса1
Нижний Новгород13
Россия, Новгородская область14
Великий Новгород14
Россия, Омская область6
Омск6
Россия, Пермский край3
Пермь1
Соликамск2
Россия, Республика Башкортостан7
Уфа7
Россия, Республика Татарстан17
Казань5
Набережные Челны2
Нижнекамск10
Россия, Рязанская область5
Рязань5
Россия, Самарская область3
Самара3
Россия, Санкт-Петербург1
Стрельна1
Россия, Тверская область1
Кимры1
Россия, Томская область1
Томск1
Россия, Удмуртская республика2
Глазов2
Россия, Ярославская область3
Переславль-Залесский3
Украина, Киевская область5
Припять5
Украина, Полтавская область1
Полтава1
Украина, Харьковская область1
Харьков1
Total in database172


List of all series and projects  ·  All photos of buildings this series
Report a mistake in project's description or name


Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.